FAQ - Repairs & Rebuilds
- Where should I sent my shoes for repair/resole:
Products requiring repair/resole must be shipped prepaid to:
Unmarked S. de RL de C.V.
Presa 3 Mezquites 105
Col. Rivera de la Presa
Leon, Guanajuato, Mexico.
CP. 37100
- How should I sent my shoes for repair/resole:
Please use a private postal service provider (UPS, Fedex, DHL, or similar).
Send us an email at hola@unmarked.mx with your tracking number, name, contact information and a brief description of the work you would like done.
IS VERY IMPORTANT THAT YOU ADD A NOTE SAYING:
RETURN SAMPLE WITH A VALUE UNDER $50 USD
OTHERWISE DUTIES & OTHER EXPENSES MIGHT BE APPLIED AND THE PACKAGE WON'T BE ACCEPTED AND IT WILL BE RETURNED.
- Do I need to prepare my shoes or boots before sending them?
We kindly ask you to clean your shoes or boots before shipping.
- How do I get back my shoes or boots once they are ready?
Once the repair is completed, the customer will be emailed for the delivery or pick up. (free shipping)
- Any other questions?
If you have any other questions before sending the package please call
+52 479 145 8063 or send an email to hola@unmarked.mx
- A dónde debo enviar mis zapatos o botas para reparación o reconstrucción?
Los productos que requieran reparación deben ser enviados pagados a:
Unmarked S. de RL de C.V.
Presa 3 Mezquites 105
Col. Rivera de la Presa
Leon, Guanajuato, Mexico.
CP. 37100
- Cómo debo enviar mis zapatos o botas?
Favor de contratar un servicio de envio privado (UPS, Fedex, DHL, o similar.) y mandarnos un correo a hola@unmarked.mx con el numero de rastreo, sus datos y una breve descripción del trabajo requerido para que le podamos mandar el precio del servicio.
ES MUY IMPORTANTE QUE AÑADA UNA NOTA QUE DIGA:
DEVOLUCIÓN/RETORNO CON UN VALOR INFERIOR A $ 50 USD
DE LO CONTRARIO SE APLICARÁN IMPUESTOS Y EL PAQUETE NO SERÁ ACEPTADO y DEVUELTO.
- Cómo preparo mis zapatos o botas antes de enviarlos?
Favor de limpiar sus zapatos antes de mandarlos.
- Cómo recibo mis zapatos o botas una vez que la reparación esté lista?
Una vez completada la reparación se confirmará al cliente para envío o recolección.
- Para cualquier otra duda:
Para cualquier duda antes de hacer el envío por favor llama al
+52 479 145 8063 o envíanos un correo a hola@unmarked.mx para que podamos asistirte.